Retururi și reclamații
Condiții de tratare a reclamațiilor
Știm că termenii și condițiile lungi pot fi uneori o pacoste, dar vă rugăm să le citiți cu atenție și să respectați termenii și condițiile de tratare a reclamațiilor. Astfel, întregul proces va fi mult mai rapid și mai ușor.
Reclamațiile pot fi făcute în termen de 7 zile de la primirea manechinelor.
În cazul în care suntem în măsură să reparăm daunele, vom colecta părțile deteriorate sau întregul manechin de la dumneavoastră, îl vom repara și îl vom trimite înapoi la adresa pe care ați indicat-o. În cazul în care nu putem repara manechinul în urma inspecției, veți primi un nou manechin.
Următoarele sunt condițiile care trebuie respectate pentru ca o reclamație să fie acceptată:
- Reclamațiile trebuie să fie trimise prin e-mail la adresa magazin@moremannequins.ro. Trebuie să includeți fotografii ale daunelor și o fotografie a întregii figuri de manechin afectate. Ca răspuns, veți primi un formular de reclamație cu un număr de caz atribuit.
- Manechinul care face obiectul reclamației trebuie să aibă ambalajul din fabrică.
- Manechinul trebuie să fie ambalat și protejat în mod corespunzător, astfel încât să nu fie deteriorat și mai mult în timpul transportului. În cazul în care marfa este deteriorată în continuare în timpul transportului și acest lucru se datorează unui ambalaj necorespunzător, costurile de reparație vor fi suportate de către client.
- Pe cutie, pe partea mai scurtă a acesteia, vă rugăm să scrieți cu litere de tipar și într-un loc vizibil numărul reclamației pe care ați primit-o la înregistrare.
- Bunurile ambalate cu grijă și complete vor fi preluate de curierul DPD și livrate la adresa depozitului nostru:
MORE MANNEQUINS LOGISTICS
Strada Baletowa nr. 40
02-867 Varșovia
Reparația manechinului va fi efectuată în termen de 21 de zile de la primirea produsului defect.